Carry me home

Onsdag, halva skolveckan har gått och det har gått väldigt fort.


Dagen:
Gick till skolan i solen, höll på att komma försent trots sovmorgonen, men kom prick hel då vi hade idrott. Bip-test.. ! Det fick much much bättre än förra året, haha förra året var mitt resultat ett skämt :P Var typ inga där heller, 4 tjejer av typ 13. Efter idrotten var det italienska. Vi fick INTE tillbaka provet, för hon är så seg på att rätta. Vi skulle göra nått tråkigt, typ arbeta i boken men jag övertalade na att vi skulle se på film istället, ''Livet är underbart'' som vi sett ca. 3 gånger förut :) Men det är bättre än att jobba med boken! Efter italienskan var det lunch och jag åt med Mathilda, Sara och några. Så kom Felicias mamma och jag gick ut till henne och lämnade en bok till Felicia. Sen gick jag upp till killarna som spelade kort, jag joinade och vann över alla ;) Nej men nästan :D Svenska var det sen, vi gjorde lite saker och sedan fick vi tillbaka vår svenskauppsatts. Är väldigt nöjd, trodde jag skulle få Vg- men vart ett Vg+ :D Skönt .. Sen vare håltimme igen, vilket betydde mer kortspelande. Kom till körkortsteorin och han sa att vi skulle göra några frågor, som jag redan gjort, och sen fick vi gå. Men Sara hade inte gjort dem så jag gav henne svaren ;P Vi gick vid 15.00 och jag skulle ha utvecklingssamtal vid 15.30, så jag följde med sara ut och rökte och sen upp till henne skåp. Sen fick jag väl vänta i 20 min innan mina mentorer kom. De va så nöjda med mej så :P Haha. När jag gick hem blåste det som fan /: Jag som trodde det skulle vara skitvarmt .. Aa nu är jag iaf hemma och ska nog snart göra de tre mattetalen till imorn, men jag fattar ingenting av dem /: Men imorn börjar jag iaf 11.30 ;) Fan va skönt, sooovmorgon!


Det är 22 dagar kvar till jag fyller år :) Det är fan ingenting! Bara en vecka, sen lov, sen veckan efter det är det den 19e. Och ikväll kommer Top model, yeey. Fast Grey's anatomy och Lost kommer samtidigt, det är skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback