Torsdag & midsommarafton

I torsdags hade Johnny fest i Ritorp, så dit drog jag med Johanna och Johan. Vi fick lite panik där precis innan festen för att vi inte hade någon present, slutade med att det blev en skitdyr chokladask från Shell, haha! Men deee tanken som räknas, right? Så drog vi dit och det var kul med folk man kände igen och folk man lärde känna :) Som vanligt när man dricker gick tiden otoooligt snabbt och rätt som det var dog musiken och alla började dra sig.. Vi drog däremot till Peter några 100 meter därifrån på efterfest. Blev en stund i soffan där, sen började jag. Johan, Johanna och Jacob gå hemmåt runt 3 kanske. Det var inte lätt med klackar OCH på fyllan, så det vinglade rejält. Vi kom iaf till Birka korset och lämnade av Jacob som skulle till stan om jag minns rätt? Sen kom vi till IP och tog ett litet stopp då vi badade i vattenspridaren, haha. La oss och chillade ett tag i ett mål och seeeen gick vi hem dyngsura. Det var en väldigt trevlig kväll måste jag säga!

 
   
    
   
               

Igår blev planerna litelite ändrade. Var ju meningen att jag skulle äta hos Elin med Johanna, Pierre och Frida. Men eftersom jag inte lyckades hålla mej till mina cubes på torsdagen så mådde jag som jag förtjänade och värre. Så jag stannade hemma och åt med släkten. Sen lite senare kände jag att illamåendet gått över så jag gick till Elin, men då kom magontet istället, haha. Så blev väl där lite mer än en timme, sen gick jag hem. Spelade lite poker med släkten, spelade bort mammas pengar ^^, Sen såg jag på film men lyckades inte se klart hela innan jag somnade. Förutom hur jag mådde hade jag iaf rätt trevligt på midsommarafton. Att jag hade trott att jag kunde dricka två dagarna i rad förstår jag inte. Haha, jaaaa jag är en färsking, som Simon säger. ;) Men det blev en lugn midsommar och inte mej emot. Har alltid trevligt med min släkt. Lite trist när Sara stack sen bara, men men :) Hoppas du hade kul iaf <3

    
   
    

Idag tänker jag minigolf men frågan är vad vädret säger om saken. Jag tänker också packa. VI ÅKER JU IMORN. Snälla snälla solen kan du inte komma fram nu med detsamma. Gotland utan sol.. ? En blek Camilla bredvid en brun Felicia? Inget av det funkar. Fan, vädret gör mej deppig! Varför kom det superbra vädret en vecka innan skolavslutningen? Inget sommarlov utan sol?

Btw drömde jag världens skummaste dröm inatt. Det var verkligen en upplevelse! Tror jag levde någongång på renässansen eller något sånt. Den var lite läskig och den hade värsta handlingen! Lite narnia+Marie Antoinette-style. Herregud, vilken fantasi min hjärna har.

Jag måste äta frukost, min mage gnäller! Sen måste jag plocka ihop lite kläder om jag ska få något tvättat till imorn. Har ju ingen aning om vad man ska ta med sig, hoppas ju på att vädret blir bättre men vem vet.. Kanske får gå på gotland med det här skitvädret. Känns INTE bra. Fast vi har ju vår spritflarre ;) Haha, men just nu känns det som jag aldrig vill dricka mer. Hoppas den känslan går över.. Vill ju inte bli nykterist :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback