Tisdag12/06

Hej! Idag var det skola till 11, precis som de senaste dagarna. Vi gjorde klart det mesta som ska vara klart till imorgon, är bara budgetplanen var nu, vilket verkar vara väldigt krångligt, åh. Aja.. Sen drog vi ner på stan, för att köpa sakerna vi lagt unda. Vi gick in på H&m och börjar prova ÄNNU mer kläder, åh vad dum man är. Jag har ju inga pengar. Blev iaf att jag köpte tre shorts och en tröja. Köpte skorna jag lagt undan på din sko också, och sen gick jag in på Åhléns och hittade ytterligare ett par skor jag köpte. Jag handlade för 1000 kronor sammalagt, och allt jag hade var 200? Som va mina alltså, resten var mammas. Så nu är jag skyldig henne en del. Och återigen har jag snott pengar från min sommar-resa-sparkassa :( Fan.

Vi åkte hem sen och jag kollade klart på Narnia och sen somnade jag vid halv tre. Sov till 19.00 och då åkte jag med mamma till affären och köpte en macka. Åt och kollade på ''Monter till svärmor'', som jag inte hann kolla klart på för skulle se American idol, men ska se klart snart. På American idol höll förresten han jag hejar på att åka ut :O Men som tur var gjorde han inte deeeet. Tur, för honom. Och mej liteee.

Ska som sagt kolla klart på filmen nu och sen sova. Så trött på att gå upp 7 varje dag nu.. Eftersom vi har projektvecka. Men snart kan jag ju sova hur länge jag vill i 10 veckor, så jag får väl stå ut, i guess.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback