Hello Sunshine

Igår åkte jag och Johanna till Sthlm, hon skulle köpa ett par skor och kolla lite kläder och jag skulle lämna tillbaka lite saker. Slutade med att jag köpte ett par shorts också, de var fina! Och nu börjar jag få lite beslutsångest om hur jag ska göra med skorna jag köpte i måndags också.. Samt de jag köpte förra veckan. Har köpt sex den senaste veckan, kom jag på igår. (Hahah, Johanna ;)) Så får se.. Känns lite mkt att lägga 1000 kronor ungefär på skor på en vecka. Finns annat som kanske borde prioriteras. Har inte ett öre till på söndag, då vi åker till Gotland. Men samtidigt är det rätt bra att få sex par skor för 1000 kronor ju. Det blir bara ca 150 kronor per sko.

Haaatar verkligen min beslutsångest. DE SÅ JOBBIGT. What's the big deal liksom, man köper en sak och antingen vill man ha den eller inte. Men ne, jag ska älta om saken tills det inte går att lämna tillbaka skiten längre. :P Då är det fritt fram att använda, för då går det inte att ändra sig. Haha, och skulle jag ändra mej ändå så säljer jag det till mamma, haha, var sig hon vill eller inte ^^, haha, stackare!

Efter att vi hade varit i sthlm där vi var till kanske 7, så drog vi båda hem och åt. Eller först inhandlade vi lite viktiga grejer till ikväll resp. gotland. Sen hade vi planerat att spela minigolf, som jag blev så sugen på att göra efter att vi såg Happy Gilmore hemma hos Pontus. Men till vår besvikelse märkte vi klockan halv 9 att de stängde klockan 9. Så vi drog ut ett tag istället jag, Johanna, Simon, Robin, Jeppe, John, Jocke, Wc. Vart inge länge, när Jeppe skulle skjutsa hem Wc till Järna började Jag, Simon, Jocke och Johanna gå mot Rosenlund. Satte oss på de typ ända bänkarna i hela Rosenlund som inte ens har ryggstöd. Varför göra bänkar utan ryggstöd? :S Snacka om låg-budget-variant. Snålt värre. Sen drog Johanna hem för hon skulle jobba och jag, Jocke och Simon gick till min trädgård och kastade frisbee, haha. Sen gick vi in och såg på film samt drack fruktsoda och åt mackor. ;) Mysigt. Sen drog väl de vid 3 någongång och jag slocknade strax efter.

Idag vaknade jag seeent som vanligt, känns som hela dagen försvunnit. Såg på tv och lite så, ska snart duscha. Har ätit frukost iaf och det är bra för att vara mej, brukar äta det vid 17.00 i vanliga fall ^^, När jag duschat tänkte jag städa lite, men de säger jag ju alltid. Men jag blir fan skraj och motiverad av den där silverfisken. UUUHHH. Sånt vill jag INTE ha i mitt rum. Ska ränsa o slänga alla jävla papper som jag tog hem som låg i mitt skåp också. Sen ikväll är det ju fest, wiiiho. Undrar bara hur det ska gå att dricka två dagar i rad för mej.. Vi hade de tider för några år sedan då vi drack båda dagarna VARJE helg, och jag förstår inte hur jag pallade. Jag blir inte bakis så hemskt ofta, men när jag blir det så är jag verkligen INTE sugen på att dricka igen. Mår illa bara jag tänker på sprit. Får ta det lite (bara liiiite ;)) lungt ikväll, och hoppas på att jag inte är bakis imorn, så jag pallar dricka på kvällen sen igen :) Men håller jag mej till mina Cubes ska det nog gå.

Nu ska jag se på Fresh prince i Bel Air hade jag tänkt, sen blir det nog duschen.


Har sett denna snygging i två serier och en film det senaste dygnet,
yummieeeeee

image360
Adam Brody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback