God middag

Är helt slut i hela kroppen.. Usch, så trött jag är. Huvudvärk också, as usual :) Ja, men jag hade kul igår iaf, men inte lika kul nu dagen efter. Men är ju mindre än två veckor kvar till sommarlovet, så det kan jag ta.. 2 vanliga skoldagar kvar, och då går jag till 12 resp. 13 så det blir skönt.

Haha de roligaste igår var nog när jag skulle fråga en kille efter öppnare:

Jag - Ursäkta, har du öppnare?
Han - Nääej.. Men jag har en tändare!
Jag - Aha, haha nja, det har vi nog ingen användning för..
Han - Nä men alltså jag kan öppna med den.


Haha, åh, seg segare Camilla. Trodde att han ville erbjuda något annat, när han inte hade det jag frågade efter.. hahaha.

Ne jag orkar inte mer här nu, ska nog sova lite.. Fast det är så ljust, får se om det går. Sover jag inte kommer jag fortsätta må såhär illa hela dagen, vore ju inge kul. Mina persienner är de dåligaste ever made. Hm, aja, godnatt. Eller god middag, snarare..


image255
Honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback