FYYYYY

ÅÅÅÅÅH FFY... Jag har en liten liten INTE STOR ALLS hög kläder på mitt golv. Så flyttar jag lite på en tröja.. och vad händer? EN JÄVLA SILVERFISK springer fram.. Alltså, jag kan stå ut med spindlar, skalbaggar, gråsuggor, harkrankar, flugor men SILVERFISKAR, där går gränsen. Och mamma damsög ju här igår förihelvete! Jävla jävla äckeldjur. De ska inte finnas i mitt rum, de ska finnas på äckliga unkna ställen. Mitt rum är INTE unket, det är FRÄCHT. Så stick äckeldjur ni här inte hemma häääär!! Creepy.

image359

Nu ska jag snart sova, efter att jag har kollat klart på Alias. Får creeps bara jag tänker å silveräckelfisken som ligger under hårsprayskorken två meter härifrån. BLÄ. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback