Första dagarna på sommarlovet

I torsdags var det skolavslutning och det kändes minst sagt onödigt att gå till skolan för 25 minuter. Efter sång från kören och tal från rekorn som var lika segt som vanligt, så gick jag hem där lite släkt väntade. Mamma och jag åkte och handlade fikabröd och sen hade vi lite avslutnignsfika. Fick lite välbehövliga pengar av min mor och far, yey :D Skumt att man inte fick betygen när man slutade detta år.. Men har för mej att de skulle skickas hem till den 18e. Men kanske hörde fel? Jaja, man lär väl märka när de kommer. Efter fikat åkte de flesta hem men Sara stannade så käkade vi middag. Sen drog jag till Johanna med Felicia, och där var Elin också. Vi gjorde inte så mkt innan vi sedan gick till Elin istället och skulle singa lite singstar. Dit kom också Marcos, Crille, Mikko och Mea. Vi sjöng tills vi var helt trötta och sedan gick vi hem vid halv1.

   

Igår åkte jag till Sthlm med Felicia och köpte upp pengarna jag fick i torsdags. (Y) Smarrrt. Så no money till i sommar nurå. Eller jag har ju mina sparpengar men det är snarare till resor, typ. Men snart om 10 dagar eller så så får jag ju månadspeng, så de kommer jag ju ha! Vi drog hem till 7 och då käkade jag lite sen drog Jag, Elin och Johanna ut till Jeppes stuga i Viksberg. De va kul o det var meningen att jag, Elin och Johanna skulle hem vid halv 1, Johannas pappa skulle komma och hämta oss, men det blev så att Elin och jag stannade kvar. Om jag kommer ihåg rätt så var där: Jag, Johanna, Elin, Jeppe, Simon, Jocke, Jonas, Robin, John, Ante, Hannah, Sofie, Vickan, Madde.. Glömt någon? Sen lite senare kom Sebbe, Pontus och Patrik ett tag. Årets första dopp togs klockan 1 på natten och jag måste säga att jag fick mej en riktig chock där då jag hoppade i, men sedan blev det riktigt behagligt och jag vägrade gå upp där ett tag :D Aaaa men sen sov jag haha och alla andra var uppe i år. :D 

    
   

Idag vaknade vi vid 10 och jag var så glad över att jag var VARM. Jag låg och kände mej som en isbit i 100 år på natten. Men när jag vaknade var jag nästan lite för varm då jag hade sovit med tjockt täcke + flisfilt över. Haha jag hörde att någon klagade om att den inte hade fått någon kudde, oops, Elin och jag hade 4-5 stycken ^^, hihi! När jag kom hem duschade jag bort all rök som hade samlats i mitt hår och på min kropp. Sedan sov jag någon timme och väcktes av att Felicia ringde för att säga hejdå. :( Sedan har jag inte gjrot så mycket.. Sett på film, Kate and Leopold. Den var braaa. Nu ska jag sminka mej och dra till Elin för ytterligare en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback