Tisdag 10/07

Idag har vi varit och fikat litegranna hos min moster. Dit kom också min kusin och mitt kusinbarn. Linda, Elin och Sofia kom förbi på mopparna också, uuuh ;) Haha. Så var min mosters man + mina andra kusiners mamma där. Så det  var en del.

Efter vi hade varit där åkte vi hem en snabbis och sedan till Skärholmen. Skulle kika på skopunkten där, och se om jag hittade skorna som jag såg på skopunkten när vi var där igår. De hade ju inte min storlek här hemma. Men hittade inte skorna över huvudtaget i Skärholmen. Sista chansen imorn då, då åker jag upp till Sthlm med Felicia.

Kom hem käkade, såg tv, kikade på datorn och ja.. Har inte gjort mycket annat ikväll. Är faktiskt lite trött, gick upp 13.00 idag, det är tidigt för mej, haha. Måste vända tillbaka dygnet tills på lördag ju, så imorn sa vi åka i skaplig tid. (dvs 12.00), så jag måste väl gå upp vid 10.30.. Hoppas jag somnar ikväll! 


    
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback