Senaste dagarna

Jag skrev ett inlägg om de senaste dagarna som försvann. Så nu blev jag väldigt irriterad. Så nu får det blir väldigt kortfattat: I tisdag var vi hos Mackan, träffade nytt och gammalt folk, alla var väldigt trevliga. Blev en lång vistelese, kom hem vid halv 8 på morgonen och mötte pappa som skulle spela golf. Sov till 5 på onsdagskvällen och efter det låg jag hemma och såg på tv och på One tree hill. På torsdagen var jag nere på stan med Felicia en snabbis, efter det hos mej med johanna och henne för att kolla efter resor. Vi ska beställa när Elin kommer hem på söndag. Efter att Johanna hade gått för att träffa en kompis så såg vi på film. 50 first dates. Idag har vi varit nere på stan, jag och Felicia. Skulle leta efter något att ha ikväll men hittade inget. Nu är jag hemma igen och ska äta middag snart, sen på förfest hos Viktor! Ser fram emot ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback