Så kan det gå

Igår gick dagen fort, för dagen går fort när man ligger här i sängen och inte gör mycket. Ser på tv och kikar runt på internet. Rätt tråkigt faktiskt, men det är ju i brist på annat. Men jag och Felicia drog iaf ner på stan vid 4 och käkade lite och kikade lite. Jag köpte ett par skor på dinsko för 50 kronor. Såg dem i Visby men fanns inte i min storlek, här fanns det och jag blev glaad! Tror iaf att det var dem jag såg i Visby :S

Efter stan hämtade pappa mej och jag åkte hem och käkade. Sen gick jag med Felicia till Shell och sedan gick vi till Johanna och gjorde inte så mkt. Det vi gjorde mest var nog att garva! Haha, eller vi såg på film. Honey med Jessica Alba. Poppade popkorn gjorde vi också. Sen gick jag hem och såg klart på en film jag börjat kolla på.

Nu ska jag snart äta lite lunch, har köpt 38458 stycken färdiga rätter som ligger i frysen och väntar. Måste bara välja vilken jag ska äta! Kan bli svårt, med tanke på min beslutsångest. Sen ska jag duscha, för ikväll (typ snart) kommer mamma och pappas kompisar, de ska käka middag här. Vi ska grilla, yummie! Grillspett, åh jag älskar det.. Sen får vi se vad som händer ikväll, planer vi hade är plötsligt bortblåsta, haha. Så kan det gå, hejdå!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback