No lover, no cry!

WIIIIHO, I did it! Fixade just tillbaka alla låtar till media player.. Haha, det var superlätt. Jag måste vara lite efter.. Men nu är de iaf tillbaka, slutet gott alltid gott! :D

Jag är trött på att känna mej hängig och sjuklig. Jag vaknade idag igen med huvudvärk.. Denna huvudvärk. Kan jag inte få slippa den åtminstone på sommarlovet? Vill verkligen hitta på något, och tydligen ska det pågå en rosésipparkväll ikväll, haha låter intressant, det ända problemet är ju att jag inte gillar rött vin.. Meeeen, jag har ju faktiskt laddat mitt spritförråd med en del nu, där finns en liter vodka, 24 cider och 7 cubes! De kan man kalla nice :D Vodkan är det blåbärssmak på ^^,

Juste, kom nyss på att Johanna & Felicia ska komma ikväll o kika efter resor! Hoppas vi hittar något bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback