Högt och länge

Jag känner mej verkligen så trött på allting just nu. Har 15 0000 bilder att lägga upp från 3300 olika tillfällen. Men jag orkar verkligen inte.. Eller jag överdrev, från 4 olika tillfällen och tror inte det är 15 0000 bilder. Men inte långt ifrån, haha. Aaaaaah så bilder kommer nångång men när är det ingen som vet. Tar ju 400 år att ladda upp en bild, man borde verkligen kunna lägga in fler samtidigt. Men ah nu kan man inte det, aja.

Idag har jag iaf varit hos Johanna, med Felicia och Elin. Vi kikade efter resor. Det gick inge bra. Imorn ska vi ner på stan och kolla på någon resebyrå. Lär ju inte gå vägen, men man kan ju hoppas.

Känns inte långt kvar till skolan, och det känns inte bra alltså. Helvetes skit. Det är 28 dagar kvar helt enkelt. Det är ju iof en del dagar.. Men tiden går så otroligt fort. Om prick fyra veckor är det kvällen innan man måste gå till skolan. Hemska tanke.

Jag är så jävla irriterad och egenltigen vet jag inte på vad men på allt kanske. Verkligen på allt, hur allt är just nu, hur allt går just nu.

Såhär vill jag skrika just nu, så högt jag kan och så länge jag orkar:


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

Ja, man har ju sina deppiga stunder..

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa man har ju sina deppiga stunder, men du verkar ha det varje dag. Skaffa hjälp gumman

2007-07-31 @ 06:35:27
Postat av: Camilla

Tack för tipset, ''Gumman'' :)

2007-07-31 @ 16:16:51
Postat av: Anonym

jag är en kille annars :) som tycker synd om dig.
Jag tycker du är patetisk.

2007-07-31 @ 17:15:16
Postat av: Camilla

Haha, okej? Och det ska jag bry mej om för att? Mycket du har att grunda det på då. Tycker nog det är du själv som är mest patetisk.

2007-08-01 @ 17:43:25
Postat av: peter

du säger att du inte bryr dig? men jag vet att du bryr dig. Tjejer som du blir tar åt sig av allt. liksom jag tycker du är as fet och ful. du säger att du inte bryr dig men innerst inne så tänker du "är jag tjock, är jag ful" jag tycker att du ska ta dig i kragen och släppa loss. lilllllla camilla

2007-08-03 @ 14:40:02
Postat av: Camilla

Oj, du är till och med mer patetisk än jag trodde
Kom o visa mej en bild på dej och sedan kan vi prata :)
Förresten, hur gammal är du, 10? För vilken mogen person beter sig såhär.

2007-08-04 @ 00:13:48
Postat av: Felicia

jag undrar vem det är som är patetisk egentligen - camilla eller du som drar upp hur gamla saker som helst i inlägg som du skriver anonymt? jag tycker att det endast bevisar brist på liv

2007-08-06 @ 14:12:29
Postat av: Camilla, till ''anonym''

Är du verkligen rätt person att prata om saker som hänt? Är det mycket bättre att göra inbrott eller vara allmänt kriminell? Skulle inte vara speciellt stolt över det. :) Eller att vara en förjävligt dålig kompis. Sämsta någonsin kanske. Eller att vara otrogen, att ljuga som fan eller ja.. listan kan bli lång. Som sagt, du är INTE rätt person att snacka om saker som hänt.

2007-08-18 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback