HJÄLP

Jag är... seriöst talat så jävla livrädd. Jag är så äcklad att jag är nära till att börja gråta.

Varför .. Jo för att det känns som jag hamnat i en mardröm eller rent utav en skräckfilm. Vad skulle filmen heta? .. Ja.. I stil med myrorna, men istället: Tvestjärtarna. Det är sjukt, så  jävla sjukt. Jag freakade ju out för tvestjärten på mitt nattduksbord. Det här är.. så mycket värre. Så mycket äckligare.

Jag skulle gå ut och ta lite luft nyss. Jag öppnar dörren och det första jag ser är två tvestjärtar på trappräcket och en som kryper över golvet. OH NEJ, tre stycken på vår trapp tänker jag äcklat. Så ser jag sakta fler och fler och vänder mej om.. på dörren, på väggen, i taket, på räcket.. överallt kryper dem. Jag räknar till över 30 innan jag inte vågar stanna kvar, för de ramlar från taket och jag är påväg att börja tjura. Alltså.. är det bara jag som är såhär geeky och tycker att det här är jätteläskigt? Jag tyckte att två stycken var lika med invation, och nu sitter fan över 30 stycken bara på vår trapp. Att EN var på mitt nattduksbord känns nu som ingenting. Fyfan. Aah, jag rusar iaf in till Linda och säger ''Linda, Linda, kom och kolla!'' ''Jag vet..'' får jag tillbaka. Är jag den sista att märka att man inte kan gå ut utan att få en tvestjärt i huvudet? Åh, jag kommer inte kunna släppa synen av 58638693 stycken tvestjärtar krypandes överallt omkring mej.

Jag tvivlar inte nu att att alla småkryp dras tillmej för att förpesta mitt liv. HJÄLP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback