Sysselsättning.

Vad gjorde du förra sommarn: Jag var på Gotland med Felicia, Gabbi mfl. Sen var jag på Rodos och sen i Göteborg.
Svär du för mycket: Tycker min mamma iaf, stackarn får hjärtattack så fort jag säger fan
När duschade du senast: Imorse
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta of course
Vilken färg har dina underkläder: Vit och rosa :P
Vilken låt lyssnar du på jusst nu: Sara burnett - Forvever young
Vad var det sista du sa:  Senaste heter det, det är ju inte direkt det sista jag kommer säga? Det var nog ''Jag plockar undan sen''.
Vad är brevid dej jusst nu: Ett papper där det står om biverkningar och sådan för dagenefterpiller, mihi :P
Vad var det sista du åt: Kyckling, och det var inte gott.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: De var ju lätt o svara på när man är 17
Har du en lavalampa: Nej men har haft en när jag var liten.
Hur är vädret jusst nu: Mörkt? Säkert blött som alltid.
Vad gjorde du igår natt: Förstökte sova. När inte det gick läste jag lite och försökte sen sova igen :P Somnade efter 2 timmar (Y)
Vem pratade du sist med på telefon:  SENAST, fortf .. Förlåt men det stör mej. Kommer faktiskt inte ihåg? Tror inte jag har pratat i telefon idag och mitt minne räcker inte till gårdagen.
Vad gör dej glad: Inte mkt för tillfället
Vart skulle du vilja åka: Vilket varmt land som hest där man kan gå ute på gatan utan att vara rädd för att hamna mitt uppe i ett terror-bomb-drama.
Vill du ha barn: Såklart jag längtar efter min lilla bebis :D
Vad ska dom heta: Bra fråga, de får nog bli Torsten och Kurt. Respektive Maud och Lillemor. (Jag är seriös jag lovar?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback