Sooova

Nu har jag ägnat hela jävla dagen eller iaf eftermiddagen åt att hålla mej vaken men snart snart snaaart får jag sova JAAA!!!!! Fast nu har tröttheten gått över till huvudvärk :( Jag orkar inte med morgondagen, den känns onödig. Gå till skolan, få ett prov som jag förmodligen fick G på (men hoppas hoppas hoppas på VG) och sedan bara onödiga lektioner efter det: eng, italienska (hoppas hon är sjuk imorn med!) och sen håltimme tills vi har matte.. Min hjärna klarar inte matte just nu och INTE naturkunskap heller. Naturkunskap är värst, jag HATAR det. MVG från förra året är ju som bortblåst iaf :) Vad ska jag underhålla mej med tills jag ska sova? Måste hålla mej sysselsatt så jag inte somnar, så jag inte kan sova på natten sen. :D Kanske blir en lista ;)

Michelle Featherstone - Coffee & Cigarettes. Den är bra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback