Fredag 6 januari

Dagen har varit seg och tråkig. Hade velat göra något ikväll, men fanns inte några som kände detsamma eller nått att göra heller för den delen. Istället fick jag skjuts ner av pappa och lämnade tillbaka filmerna som Felicia och jag hyrde i onsdag, efter det var det middag och sen har hela kvällen bara försvinnit. Blir lätt och ofta så när man sitter vid datorn. Klockan är 7 och sen helt plötsligt är den 11. Och då har hela kvällen bara försvinnit. Inte så kul. Skulle väl kunnat se på tv eller någon film men orkar inte ta mej ner för trappan och lägga mej i mitt öde rum. Haha, gillar inte att vara ensam där nere. Det känns som jag är 10 mil från civilisationen. Så när ingen tv är ledig här uppe får det bli datorn. Och även fastän det inte är en jävel som är inne/svarar på msn sitter jag här. Men det känns iaf bättre än att sitta ensam nere i mitt rum :P

Känns som man måste ta vara på dagarna nu när skolan börjar snart. Hur ska jag orka? Mornarna är  värst, jag mår så jävla illa av att gå upp tidigt. Jag har liksom gått och lagt mej klockan 4 och vaknat vid halv 3 hela lovet i pincip. Men igår skulle jag och Felicia till Sthlm så då tog jag mej upp klockan halv 10. Starkt jobbat. Och det resulterade ju i att jag somnade tidigt igårkväll och vaknade 10 idag och (otroligt) kände mej utvilad. Eller nästan iaf. Men nu är klockan snart 12 och jag är inte ens trött :O Jag hatar verkligen att ligga och försöka sova utan att kunna sova. Man tänker på så jävla mycket skit som man inte vill tänka på och när man inte har nått att tänka på så ligger man där och vrider sig. Jag fasar ju för att på måndagskväll inte kunna somna, utan ligga till 5 och sedan sega upp som en zombie och vara dö hela skoldagen. Eller ännu värre, inte komma upp alls och missa skoldagen. Haha, ja världen skullle gå under .. Eller inte, jag är rolig jag.

Aja nog med skitsnack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback