Min pappa, the wasphunter

141445-51

Ja ..  Det var då en solig sommardag. Min släkt hade kommit över på fika, vilket händer rätt ofta på sommaren. Vi satt i godan ro och drack kaffe m.m. Vad händer? Jo, det som inte kan undvikas vid sommarfikat. Vi får sällskap. Och nu snackar jag inte om 2-3 små kompisar som ville smaka på läsken. Nej, kanske 6-8 små STORA jävla &#¤&%¤/¤ som bestämde sig för att crasha vår fikastund. Smarta som vi är i vår släkt ställer vi ut ett fat med saft en bit ifrån bordet.. Osmarta som getingarna är samlas de vid fatet. När de alla trodde att de hade världens party, ''det här får bli vårt nya snyltarställe'', så kommer pappa med damsugaren ;) Haha, snopet! Synd, men det är vår altan och vår fikastund. Ni skulle hållt er hemma i getingboet, SUCKEEERS.

Hahaha.

Kommentarer
Postat av: MX

Haha.. Dammsugare är fan klockrent! :)
Jag dammsög hela mitt kök en sommar på såna röda små fruktflugor.
Solklart bästa sättet att bli av med dem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback