Lördag

Ja.. Då var det lördag. Jag har väntat i tre år på datan. Börjar bli irriterande, min syrra sitter alltid vid datorn när jag vill :S Har inte en jävla aning vad jag ska göra idag. Vill gå på bio, men vet inte om det finns tid till det. Fan vi har planerat att gå på bio i 4 veckor nu :P Fast man kan ju iof lika gärna göra det imorn eller någon annan dag på lovet. Fast varför kan det inte finnas  bior som börjar klockan 10-11? :S

Ja, idag har jag vaknat, ätit frukost och sett på One tree hill. Drömde skummaste drömmen inatt också :S Den va lite creepy och den kändes skitverklig också, jag liksom kände allt jag drömde, haha. Sen vaknade jag o insåg som tur va att det bara var en dröm. Skönt, för situatuinen i drömmen precis när jag vaknade var rätt jobbig :P Haha. Jag drömmer typ varje natt, den ena drömmen konstigare än den andra. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback