Heldag på Heron

Idag har det varit heldag på Heron City. Åkte upp någon gång vid halv 1.. Vår plan var: Bowla, käka, bio. Men vår plan blev förstörd när vi kom dit och fick reda på att alla banor var upptagna till klockan 15.00 och 15.10 började ju bion. Så vi gav upp tanken på att bowla och spelade lite biljard istället. :P Men när vi var klara va alla så sugna på att bowla ändå, så då bokade vi tid för det efter bion istället. Så åt vi och sedan på bio. ''Varning för dårarna'' Den var väl helt okej, men inte riktigt min stil kanske. Lite för .. lam :P Men helt okej iaf. Bion slutade 17.05 och vi hade bestämt tid klockan 17.00 på bowlingen så vi sprang dit så spelade vi en timme och vem tror ni vann? :D haha jag såklarrrt. ;) Sen var alla supertrötta .. Så vi åkte hem. Busy day :P Men det var kul, så jävla tråkigt att bara sitta hemma på lovet.

Ikväll kommer Desperate housewives :D Så känns de som jag borde göra lite nytta också, får se om det blir städa eller  plugga :P Städa är nog nästan roligare. Eller mindre tråkigt iaf. :P Ska nog se Pokerfejs också som börjar snart, de va rätt kul så lite igår :D Men oj .. Då blir ju klockan 10 efter all tv. Inte orkar jag städa dååå. Haha, synd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback