Varför måste advent vara på en söndag?

Hemlis från mig till er.. Jag har inte börjat plugga än :O Men det går ju inte att plugga när man är deprimerad. Det är söndag, jag är sjuk, det ligger ingen snö på marken och jag måste ägna min första advent till att plugga. Dvs. ingen tid till att njuta av att det idag är 22 dagar kvar till jul, ingen tid till adventsfika med lussebulle och julmust.

Och sen.. Vem ringde mig inatt? Runt 03.00. Vem vem vem?
Jag- hallå? KIllen- hej. Jag - hej. Killen - *klick*.. Haha, ungefär så gick det till.

Dr Glas väntar.. :(

Kommentarer
Postat av: gigaboost

jobbigt att va sjuk när det är helg, och om man måste plugga blire ju ännu värre =/

Ring up han som ringde o fråga vafan han vill ;)

2007-12-02 @ 20:28:00
Postat av: Camilla

Jaa, precis. Man har ju en tendens att bli sjuk just på helgen känns det som, så typiskt..
Jag önskar jag kunde, men den jäveln ringde med dolt nummer, haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback