Sov gott!

image1259Nu har jag meljat min mentor, så det blir en hemmavilodag imorgon. Även fast det inte känns som det så hoppas jag att jag blir frisk sedan, så jag kan gå till skolan på onsdag. Är inte roligt att missa hur mycket som helst, det blir bara jobbigare sedan när man kommer tillbaka och måste ta igen allt. Vi har 4-5 prov som väntar nu de kommande 2 och en halv veckorna innan jul. Visst låter det som att jag kommer kunna njuta av att det snart är lov och julafton? Och av att adventsfika och julhandla och spela julmusik och allt som hör till. Ne, känns inte som man kan göra det när man ständigt måste tänka på prov..

Har börjat kolla på OC säsong tre.. Kan inte bli bättre. Att Marissa kommer dö i slutet vill man ju inte ens tänka på! Dåligaste någonsin i serie-historien. Hur kunde hon hoppa av?! 

Godnatt :) Hoppas att jag också får en god natt..


Kommentarer
Postat av: gigaboost

Är också hemma ifrån skolan idag =/ Det är ju slappt att vara hemma, men man hammar ju efter så himla mycket i skolan, blir massor med hemläxor =(.

Nåja, du får ta o krya på dig!

2007-12-04 @ 14:58:02
Postat av: Camilla

Aaa, även fast det är skönt att vara hemma en dag så är det inge kul sen när man kommer tillbaka..
Tack, detsamma :)

Postat av: Camilla

Aaa, även fast det är skönt att vara hemma en dag så är det inge kul sen när man kommer tillbaka..
Tack, detsamma :)

2007-12-07 @ 19:21:59
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback