Hemska 3e december

image1257Hej,
Natten till idag var ett helvete. Värsta på länge, låg i över två timmar utan att sova. När jag väl somnade drömde jag skumma drömmr och vaknade flera ggr. Feberdrömmar? Blev allt som allt inte mycket sömn där..

Morgonen blev inte bättre, men med tårarna brännande bakom ögonlocket kom jag iaf iväg till skolan. Där orkade jag mig igenom första och andra lektionen och efter det gick jag hem. Att gå till klockan 17.00 kändes inte som ett alternativ.. Lånade lite böcker om Peking i skolbiblioteket först, har ju lovat Ann att mejla in fortsättningen på arbetet idag. Får se hur det blir med det, hittills har jag iaf inte gjort något på det.

Har sett Gilmore girls och sovit.. 140 sidor ska läsas idag och imorgon också. Men jag vet inte hur jag ska kunna läsa, jag kommer somna..

Är inte 100% säker än, men jag tror inte att det blir någon skola imorgon för min del.. Känns som jag har ont överallt. Allt är fel med min kropp. Ont i huvudet, ont i magen, hostar som bara den, helt tjock och hes i halsen, känner mig frebrig.. Är de nog symptom för att stanna hemma EN ynka dag? Går jag inte imorgon, missar jag religionen dvs. information till det frivilliga provet jag inte vet om jag ska göra. Så går jag inte imorgon så gör jag inte heller religionsprovet och har då inte chans till högre betyg. Men åh, jag är ju sjuk.. Åh aja, jag orkar inte bry mig, jag är sjuk, jag är hemma imorgon. Så får det bli.


Kommentarer
Postat av: Emma

Shit, det låter som vi har fått samma sjukdom! Jag hostar också, så såndär hosta som gör ont i halsen!
Krya på dig iaf :)

Postat av: gigaboost

Krya på dig =)

2007-12-03 @ 20:21:14
Postat av: Camilla

Emma: Ja, väldigt jobbigt.. :( Tack, detsamma :)

Gigaboost: Tack så mycket :)

2007-12-03 @ 21:13:06
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback