GOTLAND 08

Heeeej.

Nu mår jag lite bättre.. men bara lite. Imorgon kör jag halvdag i skolan, hoppar religionen på morgonen.

Gick inte på bilden idag. Somnade.. sov i flera flera timmar, så nu kommer jag väl inte kunna somna inatt. Men det gör itne allt för mkt eftersom jag ''börjar'' klockan 12.15 imorgon. Åh, frånvaro i massor nu på senaste tiden men vad ska man göra.. kan ju inte styra hur jag mår. Vill inte vara sjuk på julafton bara!! Har varit sjuk i en vecka idag.. När är det dags att gå till doktorn? Fast det känns inte som att doktorn skulle kunna göra nått..

Ikväll har jag & Felicia kollat lite på boende på Gotland.. MÅSTE verkligen boka snart, för att få något bra eller något över huvudtaget! Tar slut snabbt.. Men vi har kikat på hon som vi hyrde av förra året, det var rätt bra. Nära till affär och bara en liten promenad till Söderport. Så om vi inte hittar något bättre, så blir det nog det.. Om alla tjejer är med på det ;) Ska ta ett snack med er! Men det är bra, inge sunk eller så. Måste boka måste boka!!!! Inge kul att sitta där i början av sommarn o tänka ''Synd att vi inte bokade tidigare'' som förra sommarn :P

Någon mer som ska till Gotland vecka 29?! :D

Ikväll kommer Prison Break!!!! Yey. Det är nog det enda bra med måndagar. Tur det.. Nu ska jag ta itu med lite plugg.. Tre prov denna vecka ju :(
image1287

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback