Fredag, lördag

image1313
Danföredanföredopparedan, är det idag.
Jisses.. Igår tog jag det rätt så lungt på dagen. Efter middagen mötte jag Felicia. Vi traskade vidare till Johanna där vi hade myyys i massor. Drack te, myste, pratade, skrattade & spelade lite spel.. Perfekt kväll när man fortfarande är lite sjuk. Vi blev kvar rätt länge, vid ett kom Johanna på att hon skulle jobba dagen efter så då begav Felicia och jag oss hem till mig istället. Funderade på att joina en efterfest med några grabbar men tröttheten tog över. Vi satte oss i köket och gjorde varma mackor med oboy istället, snackade om allt mellan himmel & jord och fick ett och annat fyllesamtal. ;) Slocknade inte förrän halv 4 och jag vaknade innan 12, så är rätt så trött nu. Blir nog en lugn kväll.. Lovade min kära mor att jag skulle städa mitt rum idag, men det är inte gjort. Det ser så hemkt ut med damm överallt i varje hörn, så jag orkar verkligen inte.

När mamma frågade mig om jag kunde göra inbjudan till hennes 50års fest idag så kom jag o tänka på att vi planerade att sjunga på festen. Tjejer, ska det bli av måste vi nog ta tag i det snart, det är inte ens en månad kvar.

Förresten.. Denna frost som nu har samlats på marken och nästan ser ut som snö, ska såklart försvinna till julafton. Det är så typiskt.. Jag blir så upprörd. Återigen en icke-vit julafton.. Inte okej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback