Första advent 2007

Idag har min sjukdom slagit till på allvar. :( Det stora problemet är halsen.. Fan
image1246
Det ä ju SÅ mysigt att det är första advent. Men.. Jag mår skit plus att den här dagen måste jag verkligen ta tag i allt jag inte tagit tag i hitttills. Turismen som skulle varit inne i fredags måste jag göra. Jag har 200 sidor att läsa till på onsdag.. 70 sidor på engelska till på fredag. Ja, det var väl det. Det är turismen som är värst, känns som jag har någon jäva SPÄRR så att jag inte KAN göra det. Jag vill men det går inte.. Sjukt

Igår var vi ju hos Elin. Spelade först lite Galenpanna ;) Haha, sen övergick vi till Rapakalja (hur det nu stavas) .. Det var också roligt :) Det går till som så att man får en förkorning, en person, en film eller liknande så ska varje lag skriva en förklaring tex. vem är personen, vad handlar filmen om eller vad står förkortnignen för. Sen läses alla upp, plus den riktiga förklaringen, så får lagen gissa på vilken av förklaringarna som är rätt. Det blir ju en del roliga förklaringar ;) Önskar jag kom ihåg nån nu men minnet verkar inte vara på topp idag. Efter det såg vi på Disturbia. Har velat se den jättelänge och det var väldigt bra! Sen fick jag skjuts hem, haha, av Erik och Pontus. Shyrre.

Jag har lite beslutsångest. Eller rätt så vädligt mycket. Det kommande provet i religion är frivilligt. Och på senaste provet fick jag VG. Så om jag hoppar att göra provet så får jag alltså VG i beytg. Men gör jag provet och får MVG så får jag högst troligt det i betyg. Men får jag inte MVG på provet känns det bara som att jag slösade bort tid på att plugga.. Helt onödigt. Det är ju inte lätt som en plätt att bara sådär få MVG på ett religionprov. Vet inte om jag ska göra det..
image1245

Kommentarer
Postat av: stina

haha:D fick du skjuts på moppen?

Postat av: Camillla

Hahah neeeej, med bil såklart :p

2007-12-02 @ 22:00:30
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback