Dead

Idag kämpade jag mig igenom hela skoldagen.. Var nödvändigt eftersom att jag hade två prov. Det enda gick rätt mkt åt helvete men det andra kändes bra..

Resten av skolveckan blir skön, imorgon har jag en lektion börjar 12.35 och på fredag har jag förhoppningsvis också bara en lektion som börjar 12.50, om vår lärare i turism låter oss hoppa den. Annars får vi håltimme i 4 timmar..  Efter skolan på fredag blir det julshopping med Sara <3 Senare på kvällen ska jag nog träffa Felicia, Elin & Johanna.. Diskutera lite ang. sommaren.

Det är 12 dagar kvar till julafton.. Kan inte riktigt fatta det. Lov om en vecka!!! Fan va skönt.. Men har Engelskaprov på fredag.. Och filosofi nästan vecka. Asså proven tar aldrig slut!!! En efter en efter en.. Jag blir galen. Tar ju död på en.

image1291
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback