Dag 6 i december

Heeej. Mår lite bättre idag. Fick sömn inatt! Låg och hostade till två kanske men sedan sov jag HELA natten till klockan 11. Det var skönt det.. Halv ett gick jag på Filosofin och efter den har jag.. ätit en skorpa. Och sett på Gilmore girls såklart. Och läst några sidor i engelskaboken.. Vilket jag ska fortsätta med strax.

Kom och tänka på en sak. Denna låt ''Satellite'' av Tasmin Archer. Det låter nästan som att det skulle kunna vara Amanda Jensen i idol som sjunger den. Eller Rasmin Archers röst är inte lika gnällig, lite skönare. Men annars så är de väldigt lika. Samma sköna sound.. typ.

Angående facebook.. Hör och ser bara mer och mer skit om det. Det verkar inte vara någon bra sida. Funderar starkt på att ta bort min konto där. Först var det ju det om att det är facebok som äger alla ens bilder där och de kan göra vad de vill med dem. Aa, och sedan läste jag i tidningen om att man inte kunde ta bort kontot såvida man inte raderade alla sina vänner och allt annat och sedan meljade till facbook och bad dem ta bort det. Verkar ju väldigt skumt.. om det är sant. Men varför skulle det stå i tidningen om det inte är sant? Så har vi ju detta också: ''Nu har det avslöjats att Facebooks annonssystem kan kartlägga användarnas internetvanor även när de inte är inloggade. Avslöjandet gjordes av säkerhetsforskaren Stefan Berteau och under helgen bekräftade Facebook att uppgifterna stämmer, skriver Computer Sweden''

Ja, jag vet inte.. Vad ska man tro? Sidan som kom helt plötsligt och blev så populär verkar plötsligt inte så hederlig som man trodde.. Bara den saken att det inte går att ta bort sitt konto genom en eller två enkla knapptryckningar?

Imorgon är det fredag. Börjar tidigt.. :( Men på håltimmen blir det Nancyslunch! Längtar redan ^^, .. Efter skolan vill man ju bara gå hem och ta det lungt (som sjuk). Men då måste jag & Felicia spåna på vårt pojektarbete. Haha.. Hoppas det går bra. Det kommer gå bra.

Såg den nya Mqreklamen med Måns och Agnes idag.. Någon som har sett? Den är mysig :)
image1266

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback