5 december - Illa

Nämnde jag att natten till måndag var ett helvete? .. Hm, den natten var inget emot natten till idag. Jag somnade inte. Jag somnade inte på hela jävla natten. Låg och hostade till klockan halv tre, klarvaken. Då kom mamman ner med hostmedicin. Efter det låg jag där.. fortfarande klarvaken. Slummrade då och då. Såg på klockan var och varannan minut. Hostade.. Kallsvettades.. Var klarvaken. När klockan ringde var jag också klarvaken, men glad att det var över. Låg inte kvar en halvtimme som jag brukade, utan gick upp direkt. För jag var ju inte trött.. Asså skumt.. Fattar ingenting. Visst är jag sjuk men jag har aldrig varit med om att jag inte har kunnat sova en hel jävla natt. Tanken på att den här kommande natten ska vara likadan  får mig bara att vilja gråta..

Hm, nog om det. Gick ju till skolan iaf.. Efter 0 timmar sömn, högst en timmes slummrande. Mådde illa genom hela dagen, men var också typ överexalterad. Eller inte överdrivet, men jag var inte trött då HELLER. När ska tröttheten slå till, frågade jag mig själv & Felicia hela dagen.. Gav idrotten ett försök, men Jimmie, Daniel och Philips jävla militärhinderbana dödade mig efter ett varv, så jag gav upp. Hade all lust i världen att skolka från Italienskan sen, men vi gick ändå.. Duktigt.

Imorgon tänker jag bara gå på Filosofin. Eftersom att jag slår vad om mycket att jag inte kommer få en normal natt..
Deppat inlägg.. Men jag är deppad. Jag vill inte att det ska bli natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback