4 december

image1264Då var tv-kvällen över.. Hade gärna kollat på Brothers and sister som kommer om en halvtimme, men måste dessvärre lägga mig och läsa. Att läsa ett sönmpiller till bok klockan tio på kvällen känns inte som världens bästa idé, men men..

Har planerat att gå till skolan imorgon. Mår inte på långa vägar bra, men vad ska man göra? Vill inte missa mer.. Har ju förhör på boken imorgon. Som jag inte kommer hinna läsa klart, men får svara på frågor jag kan och hoppas att han aldrig får reda på det, hehe. Hoppas skoldagen går bra, känns dock inte så bra med min värk vid revbenen. Att gå runt i skolan med det hela dagen.. Sen vet jag inte om jag ska vara med på idrotten. Känns kanske itne som någon bra idé.. Får se. Godnatt, puss


 


Kommentarer
Postat av: amanda :)

läs gärna min blogg :)

Postat av: hanni

Kolla gärna in den nya bloggen om kändisar & skvaller! :)

2007-12-04 @ 22:22:09
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/
Postat av: Camilla

Amanda: Hehe visst kan jag göra det..

Hanni: I will..

2007-12-07 @ 19:23:08
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback