26 december

Nu är julen så gott som över. Nyår på ingång.. Vad man ska göra då är ännu ett frågetecken, men något lär ju hända. Idag har jag varit en sväng till Sthlm med Felicia o kollat in rean. Fyfan säger jag bara. Hälften av tiden gick åt att köa och ta sig fram. Massor av folk överallt, varmt som in i helvete och kläder slängda överallt. Men iof, vad trodde jag? .. Man ångrade sig nästan att man åkte upp där ett tag, rea-kläderna var ändå bara fula XL-kläder. I princip. Nä, tackar vet jag en normal dag med normalt mycket folk och normala priser. Efter en heeektisk dag kom jag iaf hem med en tröja och ett par strumpor. Dock också med en hemsk mag- och huvudvärk..

Igår firade jag jul med mammas släkt. Åkte till brunnsäng, åt en god middag och umgicks med alla. Lika trevligt som vanligt! Hade inte planerat att gå ut men jag kände suget så jag drog ner på stan med min kusin. Väl där fick jag reda på att inträdet kostade 200. Sen hade jag inte förat nått heller, så drickan skulle blivit dyr där inne. Så jag stod där o funderade lite och kom fram till att jag hellre köpte nått för 500 idag på rean än att dricka upp pengarna. Så jag drog hem igen, haha. Var iaf skööönt att lägga sig under en filt efter det kalla o blåsiga vädret ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback