20 dec

Heeej. Kan inte beskriva hur glad jag är över att ha lov. Allt skolpress släpper, man får SOVA UT, göra vadfan man vill om dagarna. Och det är JULAFTON på måndag.

Dagen började ju med att vi hade filosofiprovet och det var verkligen ett skumt prov! Har inte den blekaste om hur det gick.. Återstår att se efterlovet. Efter det var de avslutning och den var verkligen lika tråkig som vanligt. Vår rektor är SÅ lam. Det går knappt att lyssna när han pratar för han låter så död. Hur som helst, jag hörde iaf när han sa att VÅR KLASS vunnit skolfotopoängtävlingen!!! Jag blev SÅ förvånad. Enligt någon jurry hade vi bäst tema, flest utklädda, bäst närvaro blabla och allt vad det mer var. Blev lite stolt över klassen där :)

image1302

Efter några julsånger hämtade mamma upp mej & Felicia och vi åkte till doktorn. Han frågade några skumma frågor och sedan bad han mig ta av mig mina kläder :( .. Tyckte det verkade väldigt onödigt men vågade inte göra annat, så jag lydde. Haha. Sen lyssnade han lite på min andning och skrev till min förvåning ut några piller som jag ska äta i 8 dagar. SKönt att jag fick något, så kanske den här skiten försvinner snart så jag kan leva ett normalt liv. 

Mamma skjutsade oss ner på stan där vi käkade middag, kollade runt lite och sedan köpte vi varandras julklappar :) Var dock lite strul med min men orkar inte gå in på det.. Men hur som helst är jag iaf pank nu sånär som på 2.50.. Har lite smått kvar med julklapparna så det är inte bra. Samt att jag är skyldig Felicia pengar. Så blir väl till att låna av mamma.

Var helt slut när jag kom hem från stan vid halv 7, så har myst under min filt hela kvällen, sett på Magnus Betnér. Det var underhållande. Nu ska jag invänta sex and the city och bara njuta av ledigheten.. Imorgon är det fredag, hoppas på att något roligt händer ^^,

image1304

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback