18 december

image1299
Idag var jag i skolan klockan 14.05. 14.15 var jag påväg hem igen. Det gjorde mej rätt irriterad, att jag hade gjort iordning mig och gett mig ut i kylan för att gå till skolan i 10 minuter. 10 helt otroligt onödiga minuter. Men men..

Hemma har jag mest försökt lära mig hur de gamla filosoferna tänker. Kan det bli mer ointressant? Längtar verkligen tills det där provet är över.  

Jag tror att jag kanske är påväg att bli frisk.. Eller iallafall friskare. Tur det, idag har jag varit sjuk i 17 dagar. Hela december ungefär. Har fått tid hos doktorn på torsdag..

På torsdag kommer jag också sitta bänkad framför  tvn klockan 21.00. Magnus Betnér ståupar på kanal 5. Kan ju inte missas!


Kommentarer
Postat av: sofie

magnus betnér är sååå snygg ;)

Postat av: Camilla

Ja, verkligen!!

2007-12-19 @ 22:55:30
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback