Tisdag

Haha men åh. Tänkte precis skriva här att idag är mitt internet inge krångligt alls, kan till och med sitta inne i mitt rum framför tvn och inte utanför. Och precis då, så lägger det av. Haha, det måste vara emot mej.

Idag hade vi sovmorgon, det var jävligt skönt, jag kände mej knappt trött imorse. Fick sova i 9 timmar. Rätt bra jämförst med mina genomsnittliga 5-6 timmar förra terminen. Ska verkligen skärpa mej när det gäller att gå och lägga sig i tid. 23 senast! Gör det så mycket lättare att komma upp + man mår mindre illa.

Imorgon har vi en pytteliten sovmorgon, haha kan man väl säga, vi börjar kvart i nio. Efter sista lektionen som är italienska måste jag rusa för att hinna till klipptiden! Vi har 10 min på oss. Sedan får jag väl (och förhoppningsvis F) strosa lite på stan till klockan tio i fyra då jag ska möta Sara. Så ska vi öva!

Somnade såklart när jag kom hem från skolan.. Har ingen aning om hur länge jag sov. Fan. Dvs kommer jag inte somna i tid ikväll. Rätt jobbigt. Mamma hade varit på akuten idag också, hon hade ramlat :( Såg creepy ut, jag blev nästan arg. Hon får ju vara lite mer försiktig! Tänk om hon skulle dött liksom. Hypokonrikern nr 1. Men hon hade inte behövt sy, fick bara ett ynka plåster haha, som hade blödigt igenom dessutom, såg inte kul ut. Min älskade mamma <3


image660

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback