Linköping

Idag åkte vi alltså till Linköping och hälsade på Niklas! Var rätt seg bilresa dit faktiskt, speciellt eftersom att jag hade  vaknat med nackont precis på den sidan där bältet skulle sitta, ajjjj. Morfar var helt extast på ditvägen, slutade inte prata haha, tur man hade med sig mp3. Hemvägen sov jag nästan hela vägen, det var sköönt.

När vi kom dit umgicks vi lite på Niklas lilla studentrum, såg på friidrotten och fikade. Sedan skulle han på något grejs i skolan, vett och etikett inför något de skulle ha på fredag. Så då gick vi en sväng där i området. Sedan var han klar och då åkte vi in mot centrum och hamnade tillsist på en kinesisk restaurang. Fast jag var lite feg och tog oxfilé, mahaha. Sedan åkte vi hem, blev en heldag från 11 till halv 9.

Idag ska jag lägga mej senast halv 11, har jag bestämt. Får se hur det går med det, var ju så typsikt att jag skulle somna på hemvägen och sova i två timmar. Börjar halv 9 imorgon. Halv 1 som sara gjorde första dagen tycker jag är en mer rimlig tid. Ska de låta ungdomarna som gått upp 11 tidigast på sommarlovet gå upp 7 sådär helt plötsligt, det är inte snällt. Men vem har iof sagt att de är snälla i skolan :)

Förresten, jag sitter i soffan utanför mitt rum med datan nu. Ibland har jag nästan lust att slänga skiten i väggen, när det vägrar funka. Kan inte ens sitta i mitt jävla rum, för ibland bestämmer sig signalen att inte räcka dit. Jag blir galen, måste göra något åt det..

image651

image649

image648

image647

image646

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback