Huvudvärk, usch

Har jätteont i huvudet.. Jättejobbigt. Tror jag fick det innan jag klippte mej, dvs hade jag det när vi övade i kyrkan och det var ju inte det skönaste.. Fy. Men övningen gick bra annars, kändes det som. Jenny fick gåshund, wey :) Kommer bli superpirr inför över 100 pers sen men.. Det fixar vi.

Efter träningen fick vi en sväng på stan. Sen fick vi sjukts hem av henne, vilket var skönt med tanke på min huvudvärk. Har ätit middag och sett på tv sedan bara,  fast skönast är det att blunda med denna huvudvärk, men det går ju inte för så somnar jag ju. ´Men snart kommer top model, sedan project runway och sedan får jag sova! Börja halv tio imorgon, skönt.

image662

image664

image665


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback