Hickan gör att jag får ont i magen

Aj jag har hicka. Jag ska snart gå och lägga mej, vem lägger sig halv 11 på en fredagkväll? Idag har jag varit i Skärholmen med Sara, hittade ett ynka linne på rea, gillade inte ens färgen. Jag är inte så mycket för starka färger. Det var iaf grönt. Vi fick skjuts hem av min snälla mamma som på kuppen missade postkodsmiljonären, stackars mamma. Men det var Lindas fel, tydligen. När jag kom hem såg jag på tv, det var rätt dåligt men jag kollade ändå. Nu sitter jag hår och har som sagt hicka, får ont i magen av det. Och ska som sagt sova snart, imorgon ska jag upp klockan nio. Vi ska väl åka kvart över 11. Fråga mej inte varför jag behöver två timmar och en kvart. Men jag vill ha tid att bestämma vad jag ska ha på mej och vad jag ska göra med min frilla. Finns iof inte mycket att göra med den.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback