En lördag

Hello. Mitt inernet har varit sönder i sisådär en vecka, vilken nog har märkts i bloggen. Jag höll på att bli galen men medans jag var på Elins land tog min kära far tag i problemet och det funkade när jag kom hem!

Igår blev det stranden med Felicia, hennes mamma och hennes syster. Trist var det att solen gick i moln vid 3, och vi åkte hem. Käkade lite när jag kom hem och sedan cyklade jag till mina kusiner i Brunnsäng där min andra kusin var med Wilmer! Så jag agerade lite barnvakt medan de åt. Sara skulle till Sophie och jag skulle ju hem igen, så jag skjutsade henne dit. :) Gick in och sa hej till Emma och Sophie lite + familjen. Sedan sa jag hejdå men istället för att gå blev det lite lek med Emma och Emilia, Sophies småsyskon. :P (Känner dem eftersom de är Vickes kusiner..)
 
Seeeen cyklade jag hem och väntade förgäves på ett samtal. Så resten av kvällen gjorde jag inte mycket.. Men var så himlans trött, så det gjorde inte så mycket. Mamma och pappa var hos några kompisar och Linda är på en kompis landställe, så var ensam. Såg på lite One tree hill, as usual.

    
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback