Done

I'm done with all of you. Förstår inte varför jag utsätter mej gång efter gång.. Aldrig mer, känns det som just nu. Vet ju iof att det aldrig kommer bli så, men jag önskar det kunde. Mår så mycket bättre utan.
----
Är ensam hemma. Familjen har åkt på middag hos kompisarna från Gävle. Kände inte för det och speciellt inte eftersom att Sofie hade åkt hem till Gävle. Vette fan vad jag ska äta till middag, de skulle grilla :( Men nått får jag väl hitta på. I värsta fall en macka, men usch, ingen middag direkt. Tänkte ägna min kväll åt mitt älskade One tree hill. Den boxen tillsammans med OC är.. obeskivligt bra. Funderar på att köpa Desperate Housewives och Prison Break också. Kanske Alias? Fast det har jag iof sett massa repriser av på tv. Damn att boxarna är så dyra bara, 500-600 är en del pengar. Men sen är det ju en del timmar att se på också.

Igår var vi hos Mackan, jag drack min Blåbärsvodka för första gången, det var gott som fan. Blandade med fanta och det smakade godis! Ingen äcklig bismak eller något alls, synd att jag inte köpte fler. Johan den jäveln gav oss dissen och kom inte, synd det. Men men, blev inte så sent, kom hem vid 2, Johanna skulle ju jobba. Singstar blev det lite av också, men kände mej väldigt out of shape pga av drickandet, singstar + alkohol är ingen bra kombination för min del. 

image473 
Sara och Sophie från igår


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahah

2007-08-03 @ 01:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback