Dags att börja längta till nästa sommarlov

Grillning i Brunnsäng idag. Haha, fick skjuts dit av Linda på moppen, kände flashbacksen där. Har ju till och med egen hjälm från back in the days. När vi ätit såg vi på lite roliga saker på Saras dator, och sedan åkte vi hem. Pappa skjutsade mej på sin cykel, hahah. Aj vad ont det gjorde hela vägen, kände mej som en säck potatis och ont i låren som fan fick jag av den där jävla pakethållaren. Men hem kom jag iaf. Började kolla lite på Shrek och sedan tog jag och Felicia bussen till Lina, till Söder. Och Nisse också. Hans hund :D Där såg vi på film lite och tog sedan sista bussen hem. Träffade på Gabriel också! Eller träffade och träffade, han åkte förbi i en bil och någon skrek ''Ska ni ha skjuts'', men det kan ju inte varit allvarigt menat med tanke på att de åkte iväg utan att lyssna på svaret, haha. Det roliga var att vi hade pratat om honom samma kväll, och sa att han säkert är på Gotland. Så träffar vi honom. Rätt kul faktiskt.

Imorgon ska jag åka med Sara, Micke, Madde och Morfar till Linköping, till Niklas. Få se hur staden där mina vänner + kusin bor numera ser ut. Vet faktiskt inte om jag har varit där förut. Och har jag varit det lär jag ändå inte känna igen mej. Niklas delar tydligen kök med taiwanare och annat utländskt folk, utbytesstudenter. Hett.

Ska ta och sova, klockan är 02.00 och jag ska ju sätta klockan på 09.30. Rätt bra egentligen, så jag somnar på kvällen imorgon och orkar upp till helvetet på måndag. För ja, nu är sommarlovet slut. Rätt hemskt egentligen. Men får väl börja längta till nästa sommar nurå.

image642

image643

image644

image645

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback