You give me something

Tjena .. Nu mår jag lite bättre, minsan och är lite lite gladare också. Fick ju god mat, och så var vi och hyrde film. Hyrde The holiday och Nära & kära. Ska väl snart komma på någon av dem. Har, som jag trodde, inte fått ett skit gjort idag, här hemma. Men det får bli imorn .. Vill sätta upp mina nya gardiner men mamma segar! Eller alltså, jag kan ju sätta upp dem själv men de måste sys upp och det känner jag inte att jag vill ge mej in på :P Hade iof MVG i syslöjd, men jag vill ju inte äventyra mina nya gardiner, de var faktiskt rätt dyra. :P

James Morrison - You give me something

Håller på och kollar på OCboxen säsong 1 .. Bästa säsongen. Så jäkla tråkigt att Mischa inte ville vara med längre, för jag tycker hela serien har förändrats helt och hållet efter att hon lämnade. Hon och Ryan var ju huvudpersonerna, så .. Aja. Har box 1 och 2, har önskat mej 3an i present. :)



image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback