With or without you

Skolan var rätt skön idag, skrattade en hel del :D Fick gå från körkortsteorin efter att  vi hade fått tillbaka proven. VG vart det, helt otroligt. Jag trodde typ på G-. Så det var ju bra. När jag skulle gå hem gick jag och tänkte på att det var humlor överallt, hela tiden såg jag humlor som flög omkrig eller på nån blomma. Så rätt som det är så flyger det in en humla i mitt huvud. Snacka om läskigt :P Men både han och jag klarade oss smärtfritt. Eller ja, han flög iväg så jag antar det iaf.

Jag är fett trött och jag ska träna om en timme. Det känns ju inge vidare men det är bara att bita ihop.. Får sova när jag kommer hem. Längtar till fredag, då har treorna mösspåtagning så klassen ska göra något med klassföreståndarna. Vi ska ut och gå. 7 jävla km. (Det längtar jag inte efter). Men vi börjar 10 och slutar vid halv 12, så då ska jag och Felicia till Sthlm. Måste nog ta lite av mina sparpengar :$ Oh nej, inte bra, men jag måste ju köpa sommarkläder! Fast nu kom jag på att de är ju den 27 på fredag och jag får ju min månadspeng vid ny månad, så jag kan säkert få den lite tidigare. Hoppas ;) Sen har jag ju faktiskt 450 kronor på H&m också, presentkort. Så, sen på kvållen ska jag ta det luuuungt och så får vi se hur det blir med lördagen, ska troligen på fest i Nacka. Men som sagt, får se hur det blir.


Keane - With Or Without You.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback