Past days ..

Sista dagen på lovet :( Hatar verkligen söndagar. Men just denna söndag är det så jävla fint och underbart väder att man inte kan låta bli o känna sig lite vårglad :P Och även fast det är skola imorn och några veckor frammåt så är det ju faktikt min födelsedag på torsdag också :) Senaste dagarna .. Ja i onsdag var det ju middag hos Elin, det var mycket  trevligt och mysigt. Hon bjöd på räkor, kex och lite småplock sådär. Så körde vi lite ''Så kan det låta'' och sen Singstar! Skitkul hade jag, iaf :) Tack Elin för inbjudan! Felicia och jag gick hem till mej nån gång vid halv 2. Vi var skittrötta men orkade inte sova, så vi gick till moraberg och käkade lite nattmat. När vi närmade oss mc donalds var det släckt :O Vi blev helt förtvivlade haha men sen gick vi runt och kollade på baksidan och då var drivein'en öppen iaf! Vi kom 2 minuter innan de skulle stänga, 01.58 :P Tur vi hade. Sen gick vi hem och soooov, skönt.

Dagen efter gick vi på bio i Sthlm, såg ''Jakten på lycka''- Den var väl bra, lite lam kanske :P På fredagen var det jääättefint väder, så då grillade vi här hemma. Det var fan det godaste jag ättit på länge, jag njööt. Så sköönt på vår altan när de är sol. Så efter det drog vi till brunnsäng och ner till Udden. Det var kolsvart och vi lyste oss fram med min mobillampa. Jag är så jävla rädd när det är mörkt tror att allt möjligt ska hända och så helt plötsligt skriker Felicia så jäävla högt och jag kollar runt efter läskiga gubbar men det var ju helt mörkt och jag skriker till Felicia att vafan är det Felicia och så är det bara en jävla GRODA! Då blev jag en aaaning sur, jag trodde vi höll på att vi våldtagna liksom .. :S Aja senare drog vi hem från udden, bytte om till mjukisbyxor och gick återigen till moraberg, denna gång lite tidigare. De hade stängt där inne den här gången också, så vi handlade i drivein'en och så ber vi honom släppa in honom, så gör han det :D Så vi satt där inne ensamma och åt, haha :P Schysst. Vi drog hem sen, då var det ganska så kallt och sen sooov vi.

Lördagen drog Felicia hem vid 1 och jag gjorde mej iordning, så kom släkten. Min syrra fyllde år. 15. Och hon fick en moppe, som hon hade önskat sig. Hon vart glaaad och det vart jag med. Ne alltså inte för hennes skull utan för min :D Eller mest för min. Haha, kan ju vara ganska så säker på att jag får det jag önskar mej nu :) Min kära släkt stannade och käkade med oss och sen spelade vi nått jobbigt spel som Linda fick, var nog det mest komplicerade spelet jag spelat .. Eller ''spelat''. Det tog typ 1 timme att läsa instruktionerna. Haha sen hann vi spela i kanske 10 min innan kusinerna skulle åka hem. Haha, aja.. Sen tog jag det lite lungt här hemma bara, satt här och såg på film och på OC.

Jaa, nu sitter jag här och lyssnar på Per Gessle-låtar som påminner om förra och förrförra sommaren och jag är rätt så förkyld. Hur kan man vara det, när det är sånt här väder? Idag ska jag (måste jag) läsa i körkortsteoriboken och sen inte så mycket mer .. njuta av sista lovdagen. Låt denna vecka gå fort så det kan bli min födelsedag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback