Helgen + idag

Ja, helgen. Hände inte mycket, ingen vidare kul helg, men kände att jag fick en del uträtt iaf .. Fast en del gick åt skogen också. Får ta det sen ..

Idag hade vi engelskaförhör på boken som vi har läst, igen. Och återigen var det bara jag och Felicia där .. Fast det var skönt, men som sagt, det blir lite stor press. Vi satt som frågetecken ett x antal gånger, när Elisabeth frågade frågor :P Haha, ingen fattade nått .. Men men. Får sovmorgon nu på torsdag iaf, till halvtolv :) Och sen har jag för mej att vi inte hade nån matte då heller :S Då har jag bara italienska och sen idrott. Känns som jag skulle kunna hoppa över hela dagen egentligen. Har typ inte varit borta från idrotten nån gång, och Gunilla, italienskalärare bryr sig nog inte så mycket .. För Felicia är ju inte i skolan på torsdag, då har hon åkt. Så då kan man ju säga att jag har lov om två dagar ;D Skönt.

Mina nya skor stinker nytt.. :S Det är skitäckligt. Hatar sån lukt.
 
Måste ta tag i svenskan snart, har prov på upplysningen på onsdag och jag har inte öppnat boken än. Sen kan jag inte sluta irritera mej på att vi har körkortsteoriprov dagen efter min födelsedag heller. Dumt, jag orkar inte tänka på det när jag fyller år. Kan ju alltid sitta där med boken när folket kommer hit på kvällen :) 17 dagar kvar, föresten :D

Nej, måste göra svenskan nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback