Hatar listor

Tio första
Första bästa kompis: Min granne Lisa eller min kusin Sara kanske ..
Första bil: Aldrig haft
Första kärlek: Johan, dagiskärlek :P
Första husdjur: Hamstern Cazy .. Den blev förlamad :(
Första semester utanför norden: Kreta
Första jobb: Har aldrig haft ett jobb :D
Första köpta skiva: Ofta man kommer ihåg det
Första riktiga kärlek: Matte
Första piercing: Har bara i öronen
Första konsert: Har inte varit på så många men typ Per Gessle?

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Smirnoff
Senaste bilfärd: Har inte åkt bil på länge .. :S Men måste varit till Östertälje station i torsdags
Senaste film: The day after tomorrow
Senaste ringda telefonsamtal: Till min kära mors mobil
Senaste bubbelbadet: Minns inte
Senaste spelade cd: Bränd skiva med låtar från datan
Senaste kyss: (A) ...
Senaste gången du grät: Var faktiskt ett tag sen .. eller ett tag, några dagar iaf :P Kommer ej ihåg
Senaste måltiden: Middag, pannbiff

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nejnej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Inte kär inte
Fastnat med blicken i någons urringning: Haha
Fått ditt hjärta krossat: Har hänt
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Jo
Haft ett one night stand: Nja .. beror väl på hur man ser det :D
Busringt till någon: Har vi väl allaaaa

Sex saker du gjort idag
1. Ätit muffins
2. Solat
3. Duschat
4. Sett OC
5. Sett på film
6. Längtat efter min födelsedag!

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Mamma
2. Datorn
3. OC
4. Felicia
5. Tvn

Fyra personer du kan berätta allt för
PASS :D

Tre val
Blått eller rött? Beror på vad det gäller ..
Sommar eller vinter? Sommar!
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör
1. Skaffa en kattunge
2. Få barn

En sak du ångrar
Inget jag har lust att berätta iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback