"Berlinmurenkvinnan"

http://www.youtube.com/watch?v=CgYydRJMZPU&mode=related&search

Så skumt så det är inte sant :P



Vakande idag vid 11, låg och drog mej ett tag .. Satte på tv:n. Kollade lite på Lotta på Bråkmakargatan, haha det var bra :) Sen kommer mamma och säger att vi ska åka till mormor och morfar och fika, så jag dushar och sen åker vi. Där fikade vi, träffade Sara som kom från Budapest i förrgår, hon var där med klassen. Hon hade haft skitkul :) Så tar mormor fram tre tröjor till oss tre tjejer, som hon hade skickat efter från ellos. För att det hade varit extrapris, sa hon, haha. Tröjan jag valde var faktiskt rätt fin :) Det är den på bilden här under, men min färg var korall. Lite för stark färg för min smak, men men :) Snällt av mormor, tycker jag :D



Kollade på Ellos hemsida och hittade en hel dej söta toppar

     

Och så..

  

Och det här halsbandet såg jag på ASOS.se för et t tag sen, men när jag kollade igen för några dagar sen så var det borta. /:

 

Kommentarer
Postat av: Anna

skit fint alltihopa, vill ha ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback