Im dreaming of a white christmas

Brooke

Sophia Bush


-
OC
One tree hill
Prison Break
Desperate housewives

-
Helt klart de bästa serierna.



Snart nyår och SNART, om fyra dagar, julafton .. Det känns skumt för jag tror ingen riktigt fattar att det är så nära. Ingen julkänsla har infunnit sig i Södetälje denna jul (eller ens i Sverige över hvudtaget?) och än mindre har snön det .. Eller snarare, BERONDE på snön. Jovisst kom det några flingor igår och visst jag är glad för det, hellre det än inget, men det ska vara tjockt med pudersnö överallt. Träd som inte syns pga av det och snöras från tak. Inga fjuttiga små fjun som förvandlar gatorna till livsfarliga iszoner. Fattar inte riktigt hur det kunde bli så isigt, det är ju fan 2 grader ute? Då ska det väl smälta? Men men, jag är glad att nått vitt ligger kvar iaf. Försvinner det till julafton, och det är 4 plusgrader då (som jag hört att det ska vara) så blir jag olycklig. Inte vet jag vad jag ska önska mej i julklapp heller. Visst är pengar kul att ha när man ska handla, men för stunden är det ju inte speciellt kul. Vilken eländig jul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback